Brev:
Når mor skal på kursus
14. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Når mor skal på kursus
Hej Helen
Om to uger skal jeg på kursus i 4 dage fra 9 til 17 og derfor skal min mor passe silas imens. Han plejer at få mad ved mig ca kl 8 og sove til 11/11.30 få skemad kl ca 12 (spiser rigtig godt) og mælk ved mig og mælk ved mig igen kl ca 16.30 spiser kartofler og grønsager ca kl 17.30
Han vil ikke have sutteflaske, men drikker godt af glas. Men det er jo begrænset hvor meget han får i forhold til når det er ved brystet.
Min mor har prøvet at give ham lidt i suttetflaske hvor han gerne ville ca 30 ml. men da jeg kom hjem ville han meget gerne have ved mig....
Kan han undvære mælken hvis det ikke lykkes at give sutteflaske.
Kærlig hilsen
Charlotte