Varmeknopper?

3. april 2008

Kategori:
Alder:
9 mdr.

Varmeknopper?

Kaere Helen

Mange tak for dit sidste svar, det gaar lidt bedre med at spise, syntes jeg. Smaa skridt fremad, er bedre end ingenting.

Nu skriver jeg til dig fordi jeg opdagede röde knopper eller plamager omkring Oscars hals i gaar, det blev vaerre i löbet af aftenen. Bredte sig over ryggen, lidt paa maven, men mest omkring hans hals. Det ligner varmeknopper, er det muligt?

I dag er det det samme, hverken vaerre eller bedre. Kan det evt ...

Annonce

... vaere en reaktion over for noget mad? Han fik jordbaer i gaar og youghurt, som han ikke plejer at spise meget af. Han er ikke paavirket af det, har det fint, ingen feber. Han har fire taender, der er paa vej i overmunden, kan det have noget med det at göre? Jeg smörer hans hud med fugtighedscreme, den virker ikke tör.

Ved at det maaske er lidt svaert at svare paa eftersom du jo ikke kan se ham, men maaske har du en idé?

Med venlig hilsen
Lotte

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Klumpfod (varusfod)

I Danmark fødes ca. 1 ud af 1000 børn med klumpfod. Det svarer til ca. 60 børn årligt i Danmark. Hos ca. halvdelen er der klumpfod på begge fødder.

Klumpfod kaldes også varusfod eller talipes equinovarus. Det er en fejlstilling i en eller begge fødder. Når barnet bliver født, ser foden normal ud, men den kan ikke rettes til normal stilling. Når man ser på foden, vil hælen dreje indad, forfoden pege ind mod midten, og samtidig vil mellemfoden (svangen) være løftet. Foden...

Læs mere i Babylex

Zoneterapi

Zoneterapi er en alternativ form for behandling, som bruges i flere situationer.

Nogle oplever, at det virker smertelindrende under fødslen, og andre synes, det hjælper, når deres barn græder meget på grund af mavekneb eller lignende.

Zoneterapeuter findes mange steder. Hvis man ønsker at få zoneterapi under sin fødsel, kan man spørge på fødestedet, om en jordemoder kan tilbyde dette. Hvis man ønsker at bruge zoneterapi til sit barn, så skal man selv finde en...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak igen for dine altid gode råd!! Herhjemme er du "Hende net-fidusen med de gode råd", som min mand kalder dig med stor veneration - hehe ;)

Hilsen familien fra Frederiksberg