Brev:
Varmeknopper?
3. april 2008
Alder:
9 mdr.
Varmeknopper?
Kaere Helen
Mange tak for dit sidste svar, det gaar lidt bedre med at spise, syntes jeg. Smaa skridt fremad, er bedre end ingenting.
Nu skriver jeg til dig fordi jeg opdagede röde knopper eller plamager omkring Oscars hals i gaar, det blev vaerre i löbet af aftenen. Bredte sig over ryggen, lidt paa maven, men mest omkring hans hals. Det ligner varmeknopper, er det muligt?
I dag er det det samme, hverken vaerre eller bedre. Kan det evt vaere en reaktion over for noget mad? Han fik jordbaer i gaar og youghurt, som han ikke plejer at spise meget af. Han er ikke paavirket af det, har det fint, ingen feber. Han har fire taender, der er paa vej i overmunden, kan det have noget med det at göre? Jeg smörer hans hud med fugtighedscreme, den virker ikke tör.
Ved at det maaske er lidt svaert at svare paa eftersom du jo ikke kan se ham, men maaske har du en idé?
Med venlig hilsen
Lotte