Brev:
Badning ender i skrigeri
7. marts 2008
Alder:
5 mdr.
Badning ender i skrigeri
Hej Helen,
Tak for dit sidste svar, det var fantastisk et udslag det gav.
Gustav tager fint på i vægt nu. 1,2 kg. og er vokset 5 cm. på en måned, og han sover fint om natten nu.
Han har faktisk præsteret at sove fra kl. 20.00 til kl. 01.30 blive ammet og sove igen til kl. 05.30 næste morgen - det er bare så dejligt!!!!
Jeg giver ham Nan 2 kl. 12.00 ca. 200 ml og vælling 200 ml. kl. ca. 18.00 og derudover ammes han 5 -6 gange i døgnet. Jeg prøver at indøve lidt grød midt på eftermiddagen inden amning, og det går stille og roligt fremad. Han mestrer ikke teknikken så fint endnu.
Nu håber jeg så at du kan hjælpe mig med en anden ting. Han hader at blive badet, og jeg ville meget gerne babysvømme med ham.
Han skriger og græder lige så snart jeg sænker ham ned i vandet (troede at vandet var for varmt, men temp. er ok). Dette gør jo at disse baderutiner bliver lidt et mareridt og meget hurtige. Jeg prøvede så at bade ham i håndvasken og han kunne se sig selv i spejlet, hvilket måske kunne flytte fokus en stund, men lige meget hjalp det. æv - æv
Jeg håber at du kan give mig et par fif til at komme videre, så vi kan komme i svømmehallen.
Kærlig hilsen
Bella