Brev:
Hvor længe kan jeg amme og hvornår pottetræne?
1. februar 2008
Alder:
11 mdr.
Hvor længe kan jeg amme og hvornår pottetræne?
Hej Helen,
Jeg har endnu et par spoergsmaal:
Er det OK at amme min soen til han er omkring 1.5 aar gammel? Jeg goer det primaert af sundhedsmaessige aarsager (beskyttelse mod tropesygdomme, mens vi stadigvaek er i Afrika), men ogsaa fordi vi begge synes det er hyggeligt, og jeg maerker det goer ham meget rolig og glad.
Jeg har taenkt mig at ”fase ud”, naar vi flytter tilbage til Berlin igen til sommer, men maaske faar han brug for at vi lige ”lander” det nye sted (og han foeler sig tryg), inden jeg faser ud. Men samtidigt hoerer jeg andre sige at det er en daarlig idee at amme laengere end et aar… Jeg ved ikke hvad jeg skal mene?
Et helt andet tema: Hvornaar i al verden skal man begynde med pottetraening? Hvordan goer man? Vi har proevet at saette ham paa potten, men han virkede naermest ”bange” for den ;-). Han er som sagt naesten et aar, og begyndte at gaa for 2 maaneder siden.
Venlig hilsen,
Camilla