Brev:
Nyfødt og tynd mave
9. november 2007
Alder:
0 mdr.
Nyfødt og tynd mave
Hej
Vi er så heldige at være blevet forældre til en dejlig lille pige for 7 dage siden. Hun har det godt, er meget stille men spiser godt.
Vi har et enkelt spørgsmål. Hun har fået meget tynd mave i løbet af det sidste døgn. Dog ikke vandig. Vi går ud fra det er helt normalt, men vil gerne vil være sikre.
På forhånd tak for hjælpen.
Katrine