Brev:
Gammelt legetøj?
3. august 2007
Alder:
17 mdr.
Gammelt legetøj?
Hej Helen,
Min mor har gemt mine gamle dukker, og dem har vi nu fundet frem og vasket og gjort dem i stand, men så kom min veninde på besøg, og hun mener, at dukkerne er fyldt med giftige stoffer, så Signe ikke bør lege med dem. Jeg har derfor fjernet dem igen.
Er det også din mening?
Med venlig hilsen
Signes mor