Brev:
Hvad gør man når sundhedsplejersken svigter?
19. januar 2004
Alder:
0 mdr.
Hvad gør man når sundhedsplejersken svigter?
Vi står i den situation at en ud af tre sundhedsplejersker er langtids sygemeldt her i kommunen. Det gør at vi der bor i denne sundhedsplejerskes område er blevet overladt til os selv. Vi har fået at vide at der ikke er timer til at starte mødergrupper op i vores område og hvis vi har spørgsmål må vi ringe og så må vi løse det telefonisk!!!
Nu er det vi gerne vil vide findes der en lov inden for dette område om hvad vi har ret til,- har vi ret til at der bliver startet mødregrupper op, hvor der vil være en sundhedsplejerske tilknyttet og der deltager en gang i mellem ?
Med venlig hilsen
ABB