Brev:
Søvn og d-vitamin dråber
26. juni 2007
Alder:
3 mdr.
Søvn og d-vitamin dråber
Hej Helen
Min søn på 3 år går i børnehave her i Polen, han er den eneste der bliver hentet efter frokost. Alle de andre børn, bliver først hentet ved 16 tiden. Jeg går hjemme, så jeg synes ikke det er nødvendig han går længere tid i børnehave. Jeg har forhørt mig om, at de andre børn ikke sover til middag, de får fortalt en historie, hvor de ligger ned og hviler sig.
Sebastian sover stadig til middag, gerne fra 14 til 16, og da skal jeg endda vække ham! Han kommer i seng kl 21 og sover hele natten, jeg vækker ham gerne kl 06:30-07:00.
Sover han for meget?
Jeg har også lige et hurtigt spørgsmål ang min datter Clara på 1 år, hun spiser med fornøjelse en multi vitamin piller hver dag, jeg kan læse at de indholder samme mængde D vitamin som i D-dråberne, skal jeg fortsætte med at give dråber.
Jeg kan ikke huske om jeg fortalt at deres far er mulat, og derfor ved jeg de skal have D-dråber til de er 2 år.
Med venlig hilsen
Pia