Brev:
Nye briller til mor
19. marts 2007
Alder:
2 mdr.
Nye briller til mor
Hejsa
Jeg har lige et kort spørgsmål.
Er det rigtigt at man helst ikke skal anskaffe sig nye briller når man har et lille spædbarn, da man så ændrer for meget i det ansigt som barnet har lært at kende - eller er det blot en skrøne jeg har hørt?
Venlig hilsen
Lene