Brev:
Flaske en gang i mellem
16. december 2003
Alder:
1 mdr.
Flaske en gang i mellem
Vi har en datter på 5 uger. Jeg (faderen) vil gerne have mulighed for at give hende flaske med modermælk en gang i mellem, så min kæreste kan gå ud uden at efterlade vores datter uden mad. Vi har forsøgt med at vi begge har siddet med hende, hvor hun først har fået bryst, og vi så har prøvet at give hende flaske, når hun var i gang med at spise - hvilket hun ikke var særlig tilfreds med.
Hvor gammel skal hun være, før vi kan forsøge at give flaske med modermælk, og er der nogle gode råd til, hvordan man får hende til at acceptere flasken?
MJ