Brev:
Hvidlige gummer
5. december 2006
Alder:
1 mdr.
Hvidlige gummer
Kære Helen
Min lille søn på knap 6 uger har meget hvide gummer. Er dette normalt eller eventuelt tegn på en lav blodprocent?
Jeg ammer ham og mener ikke det er mælkerester.
Med venlig hilsen
Astrid