Brev:
Gylp - 2 mdr.
4. december 2003
Alder:
2 mdr.
Gylp - 2 mdr.
Hejsa
Min søn er 2 mdr. og han har det meste a tiden gylpet meget, men han har taget fint på.
Nu er det så det, at han er begyndt at gylpe og for tiden er det noget helt klart væske!
Hvad kan det være og er det noget jeg skal kontakte min læge med eller er det bare noget at nogen gylpebørn gør?
På forhånd tak
Jette