Brev:
Kan det være tænder der er på vej?
30. oktober 2006
Alder:
3 mdr.
Kan det være tænder der er på vej?
Hej Helen
Min dreng på 3½ mdr er begyndt at have sine fingre i munden hele tiden, han tager også alting i munden og sutter og tygger på det. Hvis jeg putter min finger i hans mund tygger han helt vildt på den.
Kan det være gummerne der klør? Kan der allerede være tænder på vej? Han savler også rigtig meget, men det har han gjort længe.
Han vil stadig ABSOLUT ikke bruge sut på noget tidspunkt - tror du han nogensinde kommer til at bruge det når han endnu ikke har villet?
Venlig hilsen D.G.