Brev:
Vuggestuestart og indkøring
9. august 2005
Alder:
11 mdr.
Vuggestuestart og indkøring
Hej Helen
Jeg skal starte på job den 5. september. Hvornår synes du, jeg skal starte indkøring i vuggestue - jeg tænkte selv på at starte mandag den 15. august og køre hende langsomt ind.
Hvordan synes du, man skal tage hånd om en vuggestuestart. Jeg tænker på hvor mange timer man skal være der...osv i starten..
Hilsner + tak
Lise