Brev:
Ondt i maven - nyfødt
2. februar 2020
Alder:
0 mdr.
Ondt i maven - nyfødt
Hej Helen.
Jeg er ny her inde men har fulgt en del med.
Vi har en datter på 19 dage som har fra dag et har fået mme. Vi startet på nan 1 som gav ondt i maven og hård mave. Har så snakket med vores sp som anbefalet gul allomin. Vi har nu prøvet at give både gul og grøn allomin samt laktulose (efter lægen anvisninger) i en uges tid. Men synes ikke det hjælper hun er stadig meget ked af det.
Hun bruger kolik flaske og bøvser flittigt flere gange imens hun spiser. Så sover hun 10 min og fare så op igen i gråd og er mega urolig i en rum tid igen og sådan køre det hele dagen. Vi har snakket en del omkring det mme fra apoteket om det ville være bedre men er efterhånden lidt hjælpeløs og presset.
Hilsen