Brev:
Min søns tænder og ører (9 måneder)
25. april 2017
Alder:
9 mdr.
Min søns tænder og ører (9 måneder)
Hej Helen
Min søn har et stort mellemrum mellem sine 2 fortænder, skal vi bekymre os om det? Han er ikke afhængig af sin sut, men han har brugt sut meget tidligt.
Derudover så skærer han tænder (han har pt. 5 udvoksede tænder og 1-2 på vej), skal vi prøve at gøre noget ved det? Og i givet fald hvad?
Min søn har enormt meget ørevoks i ørerne, er det ok? Eller er det noget, vi skal gøre noget ved?
Mange hilsner
S