Brev:
Fedtcreme
15. december 2014
Alder:
5 mdr.
Fedtcreme
Kære Helen,
allerførst: tusind tak for dit tidligere svar, der bekræftede mig i, at mine følelser er ok, og at det er rimeligt, at jeg siger fra. Tak!
Og nu har jeg et ganske kort spørgsmål. Det er jo blevet koldt nu. Jeg har hørt, at jeg derfor skal smøre min datters hud i ansigtet med fedtcreme, når vi går ture med hende i barnevognen. Men er det korrekt - der er jo vand i fedtcreme? Hendes hud på kinderne er lidt tør, så jeg tror, at kulden påvirker hende.
Glæder mig til at høre fra dig og god jul!
Mange hilsner
Marie