Brev:
Hårtab efter fødsel
16. januar 2005
Alder:
5 mdr.
Hårtab efter fødsel
Hej sundhedsplejerske
Som så mange andre (?), er mit hår begyndt at falde af, her 5 mdr. efter min fødsel. Hver dag, må jeg se store totter hår falde fra mit snart skaldede hoved, og jeg er efterhånden ret bekymret og ked af det.
Kan du sige noget om hvor længe sådan noget plejer at blive ved? Og om det normaliseres, således at jeg får min hårpragt igen!
Den snart skaldede....