Brev:
Hårvask - 0 mdr.
10. januar 2005
Alder:
0 mdr.
Hårvask - 0 mdr.
Hej Helen
Jeg vil bare høre dig hvornår jeg skal begynde at vaske den lille prinsesses sparsomme hårpragt? Vi bader hver aften, hvor der er lidt Matas babybadeolie i vandet...
Kærlig hilsen lillia