Brev:
Vuggestue - 22 mdr.
31. oktober 2014
Alder:
22 mdr.
Vuggestue - 22 mdr.
Hej kaereste Helen.
Et kort spoergsmaal omkring vuggestue.
Vi er som sagt i udlandet lige for tiden og vores dreng paa 22 maaneder er startet paa vuggestue. Han er der kun en halv dag fra 8.30 til 12.30.. Jeg henter ham og vi kommer hjem, vi har en hjaelper, saa sover han og leger med hende naar han vaagner. Jeg kommer ved 18 tiden osv.
Grunden til vi startede ham er at vi faar nr.2 om 3 maaneder. Der er mange blandede ideer om hvornaar boerns skal starte paa vuggestue.. Hvad er din mening? Vi har alle muligheder for at have ham hjemme, men jeg synes, at han laerer meget i vuggestue. Og hvordaan synes du vi skal blive ved naa nr,2. kommer - burde vi give ham lidt fri fra vuggestuen eller burde vi vende den om til en hel dag?
Mange tak paa forhaand
Mor D