Brev:
Pasning med privilegium
6. juni 2014
Alder:
11 mdr.
Pasning med privilegium
Kære Helen - ja, sær overskrift vel sagtens :) Men kunne ikke lige finde en passende én.
Det er jo sådan, at vi har valgt at jeg går hjemme, i hvert fald indtil videre. Jeg vil helst vi mine kræfter til min familie, omend det betyder færre og kortere rejser, og anden "luksus". Måske jeg en dag begynder deltids arbejde, når krisen vender, men indtil nu er det sådan :)
Når vores dreng er kommet sig ovenpå den nærtstående operation skal han i vuggestue for at få nogle input, det tænker jeg, at han har godt af? I stedet for bare at være hjemme med mor og i legestue to gange om ugen, som det er nu.
Jeg mindes at have læst en artikel af dig for nylig om, at de helt små børn har bedst af 3-4 timer i institution, er det rigtigt? (Hvert barn er naturligt forskellig)
Nu vi er så privilegerede, at vi frit kan "vælge" hvor længe, hvad synes du så? Skal vi stile efter det nævnte antal timer?
Det kommer selvfølgelig an på vuggestuens dagsrytme osv.
Mange hilsner