Brev:
Børste tænder
8. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Børste tænder
Hej igen :)
Min søde dreng har fået to fine tænder i undermunden, og dem børster vi. Men det er ikke nemt, hans tunge vil helst smage, det er klart, og hans fingre vil være med :)
Hvor meget/ hvor vigtig er tandbørstningen lige nu?
Ikke at jeg vil skippe den, men hvor længe skal jeg børste, hvor hårdt skal jeg tage fat, i både tunge og hånd osv. for at sikre at det bliver gjort grundigt?
Indtil nu har vi bare hyggebørstet, hvor han har lov at se, mærke og smage hvad det er for noget.
Tak!