Brev:
Kontakt og pasning af far
1. april 2013
Alder:
5 mdr.
Kontakt og pasning af far
Hej igen Helen.
Tak for dit seneste svar.
Her i løbet af påsken, hvor vores søns far også har været hjemme, har vi haft nogle dage med en rigtig glad dreng uden gråd. Det har været fantastisk - håber det vil forsætte sådan!
Har lige et par spørgsmål...
Når vi enten får besøg, eller besøger nogle så plejer folk at komme hen og sige hej til min dreng. Men han kigger ikke på dem der siger hej, man kan slet ikke få øjenkontakt med ham - han kigger alle andre steder hen end dem der forsøger at få hans opmærksomhed. Men efter noget tid eller når dem der siger "hej" kommer "lidt" på afstand, så er det ikke noget problem. Er det unormalt?
Jeg starter til håndbold på mandag om aftenen hvor min kæreste gerne skulle kunne putte vores dreng til nat, men de sidste mange mange gange hvor han har prøvet, har han bare grædt og grædt, men når jeg så tager over, er der ingenting.
Hvad kan vi gøre, så far kan passe og putte til nat?
Jeg ammer fuldt ud, men han er begyndt at kunne drikke af sutteflaske, så nogle gange til nat, får han en flaske med MME. De sidste par aftener har han ikke fået MME, da han har hård mave.
Venlig hilsen
Janni