Brev:
Hudfolder på halsen
2. juli 2012
Alder:
1 mdr.
Hudfolder på halsen
Hej Helen.
Vil først lige skrive, at min fødsel gik fantastisk. Jeg blev ikke sat igang, fødte naturligt og gik hjem efter 4 timer. Simpelthen fantastisk.
Det er lang tid siden jeg har haft en lille baby og hende her, Selma hedder hun, har mere sul på kroppen end min dreng havde. Det giver problemet med røde plamager på halsen i folderne. Jeg holder dem rene haver dag og tørrer dem forsigtigt efter vask, men havd kan jeg evt smøre dem med? for at hjælpe lidt på det.
Med venlig hilsen
Kristine.