Brev:
Babysitter - 0 mdr.
31. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Babysitter - 0 mdr.
Vi venter barn, så det er ikke aktuelt lige nu, men...
Jeg er ved at orientere mig i den nye verden, og jeg vil gerne høre din anbefaling af, hvor man kan søge en babysitter til f.eks. at komme nogle gange om ugen i 1-3 timer, hvor man også selv er der. Det kunne sagtens være om dagen.
Det er altså ikke en dagpleje, men mere en slags "hjælp", mens man gør noget andet i et kort tidsrum.
For at det overhovedet skal være realistisk, så er det jo ikke lige meget hvem det er. Men det kan jo heller ikke være en særlig indtægtskilde, så jeg går ud fra at man skal se sig om efter ældre eller unge, der har lyst?
Har du erfaringer og/eller anbefalinger at tilbyde?