Brev:
Ble og drengebørn
16. december 2011
Alder:
10 mdr.
Ble og drengebørn
Hej Helen,
Tak for dine tidligere svar som har hjulpet meget.
Jeg har en dreng på 10½ måned.
Jeg har fra andre hørt at man skal prøve at åbne lidt for barnets tissemand hver gang man skifter ble, for at forebygge fimose. Det har jeg ikke gjort og er ikke sikker på om det var forkert ikke at gøre det.
En anden ting jegh har hørt var at tissemand skal vende opad når barnet får ble på, så kan nemmere tisse. Det har jeg heller ikke gjort og jeg tror heller ikke at det er muligt -
Jeg er bekymret om jeg har gjort noget forkert.
Tak