Brev:
Vrøvl med maven?
6. november 2011
Alder:
1 mdr.
Vrøvl med maven?
Kære Helen
Min datter har ikke haft afføring siden torsdag i forrige uge - inden da havde hun afføring flere gange dagligt. Til gengæld har hun meget luft i maven og prutter ofte.
Skal jeg være bekymret, og i så fald hvad skal jeg gøre?
Hvis hun så snart får afføring skal jeg så regne med en kæmpe ladning eller?
Venlig hilsen
Karina