Brev:
Vinduer og børnesikring
27. juli 2004
Alder:
15 mdr.
Vinduer og børnesikring
Hej
Jeg har en meget frisk og aktiv dejlig dreng på 15 mdr. som er ved at udforske hele verdnen.
Han går rundt i vores lejlighed med sin lille stol og undersøger ALt.
Min spørgsmål går derfor på om der er en retnings linje på mål af vinduer. Vi har sikring på, men vinuet kan åbnes lidt inden låsen slår til ca 30 cm. er det for meget. Hvad anbefaler du? Evt. en børne sikring.
Hilsen Malene