Brev:
Navlehygiejne
1. november 2011
Alder:
11 mdr.
Navlehygiejne
Hej Helen.
Min piges navle lugter grimt nogle gange, og den kan være rød med lidt pus. Hun har en dyb navle, hvor man nærmest kan vende den på vrangen, hvis det giver mening.
Når hun er i bad vasker jeg den med sæbe, men skal jeg bruge andet? Evt smøre den med noget når den lugter?
Venlig hilsen
mor til snart 1 årig pige