Brev:
Hvordan undgåes myggestik?
25. juli 2004
Alder:
2 mdr.
Hvordan undgåes myggestik?
Mit spørgsmål går på om der er nogle særlige hensyn at tage i forhold til min søn på 10 uger, når vi skal i sommerhus hvor der er utrolig mange myg?
Vil han som os andre være plaget af kløen og på hvilken måde reagere han? Hvordan kan vi hjælpe ham?
På forhånd tak for svaret!
Med venlig hilsen
Heidi