Brev:
Tissemand
24. maj 2011
Alder:
12 mdr.
Tissemand
Hej Helen,
Jeg bor i udlandet og har fra dag 1 faaet af vide af boernelaege at jeg skal traekke forhud ned paa mine drenge under/efter bad for at det ikke stramme? - og for at vaske rent. Jeg goer det paa begge mine dreng paa henholdsvis 1 og 3 aar.
Men nu laeste jeg fornyelig en artikel i et dansk boerneblad om "tissemand" paa smaa drenge, hvor der stoed at man IKKE skal goere dette - kan du give mit dit input til om man skal/skal ikke!??
TAK
Lone