Brev:
Hjælp min datter på 8 år
15. juli 2004
Alder:
8 år
Hjælp min datter på 8 år
Jeg vil høre om du kan hjælpe mig.
Det drejer sig om min datter på 8 år. De seneste 2 år, har det ikke gået så godt mellem os.
Hun er en sød pige og utrolig hjælpsom, når det er til hendes fordel. Hun er inde i en periode, hvor hun føler at alt og alle er i mod hende, når ting så går hende imod er jeg en dum ko osv. Hun hidser sig utrolig meget op og det ender tit med at hun slår, smækker med døren og løber hjemmefra, men ikke længere end ned i gården. Hun har meget svært ved at falde ned igen.
Jeg er blivet inkaldt til samtale på skolen pga dette. Hun bliver meget ulykkelig når vi snakker om dette, og siger tit at hun ville ønske at hun var død, dette sker næsten hver dag, det tager hårdt på vores familie.
Jeg håber at du kan hjælpe os.
Med venlig hilsen A