Brev:
Bekymret
27. august 2010
Alder:
12 mdr.
Bekymret
Kære Helen
Tak for dit svar.
En gang imellem ville det være nemmere at have dig nær så du kunne få alle detaljer med, så jeg tænkte om du kunne stille et rum i dit hus til rådighed eller ?? ;o)
Pjat...
Jeg er virkelig bekymret over min lille dreng. I nat har han ikke drukket så meget flaske som han plejer, men sover uroligt og er grædende en stor del af natten. Ved 1 års undersøgelsen så hans ører fine ud, men han tager sig ofte til venstre øre og jeg har derfor bestilt tid ved ørelæge onsdag i næste uge. Jeg må have vished om at det ikke omhandler smerter.
Hvis ikke det er tilfældet så må det være en reaktion på vuggestuestart. Han sover hos mig om natten (og min mand). Det har han altid gjort da han har brug for den tryghed og jeg har intet imod det.
Men han udtrykker klar frustration i dagtimerne også. Dette selvfølgelig også fordi han sover skidt men selv efter en god lur i barnevognen er han stadig ikke som han plejer.
Jeg ved at børn med hans alder ikke nødvendigvis har brug for at komme ud og blive passet. Men da jeg går sygemeldt er jeg nød til at have ham kørt ind da jeg ikke ved hvad fremtiden endnu bringer. Han får dog korte dage... Typisk er han dernede omkring kl 8 og bliver hentet omkring kl 12. Der har han så sovet formiddagslur, leget og fået frokost.
Men jeg er sikker på at kunne han sige noget ville han sige at det er for meget for ham... Er en vuggestue for voldsom med indtryk??
Kan du hjælpe mig med lidt viden... Skal jeg vente med vuggestue/ dagpleje til han er ældre??
Jeg vil til hver en tid gøre hvad der mest optimalt for min lille dreng, så vil du skrive helt ærligt hvad der ville være bedst for ham??
Han er hjemme hos mig idag, da jeg ikke vil sende en lille uoplagt dreng ud. Han skal have overskud....
Glæder mig endnu engang til dit svar og stort tillykke med din nye bog.
Kærlig hilsen
Pernille