Brev:
Modermærker - 7 mdr.
26. august 2010
Alder:
7 mdr.
Modermærker - 7 mdr.
Hej Helen.
Tillykke med den nye bog... glæder os til at læse den.
Mit spørgsmål er om hvornår begynder børn at få modesmærker og fregner, for det er de da ikke født med - eller er de? vores Line har slet ikke nogle af delene endnu...
God weekend fra
Camilla