Brev:
Arp i hovedbunden - 2 mdr.
30. juli 2010
Alder:
2 mdr.
Arp i hovedbunden - 2 mdr.
Hej Helen.
Skriver lige igen.. :)
Min søn på 2 mdr er begyndt og få lidt arb i hovedbunden??
er der noget man kan gøre ved det ???
& så har jeg lige et spørgsmål ang. babysvømning, hvornår må man starte til det med ham ??
Venlig hilsen
Patricks mor..