Brev:
D-vitamin og nutramigen
25. juni 2004
Alder:
3 mdr.
D-vitamin og nutramigen
Hej
Jeg har et spørgsmål ang. d-vitamin.
Min søn på knapt 3 måneder er meget urolig og grædende men holder vi pause i ca. 3 dage med d-vitamin får han det straks bedre. Han får nutrimegen 180 ml. 5 gange dagligt og læst ud fra varedeklerationen på nutramigen så burde han jo få de 10 mikrogram d-vitamin som sundhedsstyrelsen anbefaler, men er det nok?
Vil jo nødigt at han skal få for lidt men på den anden side er det også meget frustrende at have en dreng der græder så meget.
Til slut har du så før hørt om børn der ikke kan tåle d-vitamin og hvad kan man gøre? Alle mærker af d-vitamin er prøvet.
På forhånd tak
Christa