Brev:
Jeg kan ikke tage på
23. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Jeg kan ikke tage på
Kære Helen
Jeg er 28 år og vejer 55 kg.
Jeg har svært ved at tage på og kan spise hvad som helst uden at der sker noget. Jeg er meget tynd. Jeg tager ekstra jern vitamin. Min egen læge siger, at jeg skal spise flere gange om dagen, gå en tur. Men lige meget hvad jeg spiser sætter det sig ikke på kroppen.
Hvad gør jeg?
Jeg håber at du har en madplan - kostplan over hvad skal jeg spise for at kunne tage på.
Jeg vil takke meget, hvis du har forslag hvad skal jeg gøre.
På forhånd tak!
Pige N