Brev:
Mylicon eller Minifom
12. oktober 2009
Alder:
1 mdr.
Mylicon eller Minifom
Hej Helen
Mit første brev er endnu ikke besvaret, men jeg har et tillægsspørgsmål :)
Min svenske SP har nu givet mig nogle dråber - Minifom - kender du dem? Jeg tror evt. det er det samme som Mylicon - vil du ikke fortælle mig lidt om dem? Gerne gode/dårlige erfaringer :)
Venlig Hilsen
Sandra (med Maja på 7 uger)