Brev:
Umodent tarmsystem eller kolik
1. september 2009
Alder:
1 mdr.
Umodent tarmsystem eller kolik
Hej Helen.
Tak for dit svar på mit tidligere spørgsmål. Det var brugbart, og gav mor lidt ro i hovedet :-)
Nu trænger et nyt spørgsmål sig på:
Hvad er forskellen på kolik og umodent tarmsystem?
Hvor længe går der typisk, inden babyers tarmsystem er "modent"? Altså, hvor længe skal vi forvente, Alfred har de her mavekneb med voldsom uro, gråd og smerte til følge?
På forhånd tak for svaret.
Med venlig hilsen
Alfredsmor (Pernille)