Brev:
Tandbørste og teletubbies
25. august 2009
Alder:
11 mdr.
Tandbørste og teletubbies
Hej igen!
Sikke mange spørgsmål jeg har for tiden ....
Lige to korte:
Har købt en elektrisk tandbørste til vores søn, da han ikke er vild med at få børstet tænder. Den er fra Braun, og den eneste jeg kunne finde til børn. Kan dog se, at der står "fra 3 år" på. Har du erfaring med, om den kan bruges til mindre børn alligevel, eller bør vi lade være at bruge den?
Jeg er godt klar over, at børn ikke bør se for meget fjernsyn. Men jeg har tænkt på, om det er decideret farligt for barnet, eller om det kun handler om, at det ville være bedre at blive stimuleret på en anden måde? Vores søn elsker nemlig Teletubbies, og vi bruger det, når vi lige har brug for lidt ro til f.eks. at lave aftensmad. Når jeg siger farlig, mener jeg, om strålerne osv. kan skade hjernen?
Med venlig hilsen
En mor