Brev:
Mad og dagsplan, udvikling
21. juli 2009
Alder:
9 mdr.
Mad og dagsplan, udvikling
Hejsa Helen,
Håber at du har haft en god ferie. :-)
Olivia bliver 9 måneder om 10 dage, og et par nye spørgsmål trænger sig på.
Først lige hendes dagsplan, som fungerer godt:
6.30 står op
6.45 havregrød med vand af kop
7.15 afleveres i dagplejen
8.30 MME 200 ml.
9.00 Formiddagslur
11.00 frokost - Hapsere og mos.
12.30 frugt eller frugtmos
13.00 Middagslur
15.00 MME 200 ml.
17.30 aftensmad
19.00 MME 200 ml.
19.30 Godnat indtil næste morgen.
Hun trives rigtig godt, tager på og vokser super. Som du kan se, så får hun stadig 600 ml. MME hver dag, men jeg vil gerne snart tage en flaske mere fra hende, og tænker at det skal være den om eftermiddagen, der så bliver erstattet af grød og frugt. - Hvad siger du til det ??
Og så lige et spørgsmål til hendes motorik. Hun triller godt og vender sig fra mave til ryg og om igen i raket fart. Hun snakker rigtig meget og har længe peget på alt hvad hun ser. Hun sidder også super flot selv. Problemet er, at hun ikke rigtig vil strække benene, hun gør det nok 2 ud af 10 gange jeg prøver, og er helt vildt stolt når hun gør det, men tit så bliver benene bare ligesom gele, når jeg forsøger at trække hende op - Er der noget jeg gøre ??
Mange hilsner herfra