Brev:
Udenfor i solen, epilepsi og søvn
31. maj 2009
Alder:
14 mdr.
Udenfor i solen, epilepsi og søvn
Hej Helen..
Jeg har lige et spørgsmål ang. at være ude i solen.... Min datter er ca 14 måneder... Hvilken påklædning skal min datter have på når hun er ude i solen.. hun har jo sol creme på og solhat men hvad med resten???
Og så har jeg lige et spørgsmål ang. med at sove. Min datter har epilepsi og haft det siden hun var 5 måneder.. min søster siger at hun skal have sin søvn om dagen og hun mener 2 gange men jeg kan kun få min datter til at sove 1 gang om dagen. hun står op kl 7.. Og så sover hun fra halv 12 til 13.30 og så falder hun først i søvn mellem 19.00 og 20.00.. hun går så i vuggestue og det er der hun sover som de andre.. skal jeg bare forsætte med det eller?? jeg er så enlig mor og har været det hele min datters liv...
Knus Thora