Brev:
Tandpasta
29. maj 2009
Alder:
10 mdr.
Tandpasta
Hej Helen,
Ang. tandpasta til baby læser jeg nogle steder foreslås at man bruger lidt voksenpasta - andre steder siges der at man skal bruge børnepasta - hvad er din mening?
TAK
Med venlig hilsen
Lone