Brev:
Spædbørn og katte
26. januar 2009
Alder:
1 mdr.
Spædbørn og katte
Hej Helen
Jeg har en veninde der skal føde om et par måneder. Hun har to katte og så kom vil til at snakke om, hvordan det er med katte og spædbarn sammen?
Med venlig hilsen
Helle