Brev:
Mælk i brystet, vil ikke i badekar
26. august 2008
Alder:
11 mdr.
Mælk i brystet, vil ikke i badekar
Hej Helen
Så blev det tiden til nye spørgsmål.
Jeg er jo stoppet med at amme for ca 4 uger siden og kan stadig presse lidt mælk ud af brysterne og de virker stadig sådan lidt ekstra fyldige.. hvor lang tid går der inden det går væk??
Simone har altid godt kunne lide at komme i badekar men men i takt med hendes selvstændigheds fase kom ja så var det ikke et hit mere, det starter med hun står ved siden af badekaret og jeg venter lidt til hun bliver nysgerrig nok og vil derop. Når hun så er kommet derop så vil hun kun stå op og prøver jeg at sætte hende ned starter balladen.
Jeg kan så vaske lidt uden hun bliver sur men når så håret skal vaskes så bliver hun først ked af det. Det er rigtig træls og overhoved ikke hyggeligt, jeg vælger så at tage hende i bad hver anden dag men lige nu hvor hun okser meget rundt (kravler men går mest) sveder hun jo også. Hvis vi bruger vores store badekar og går med hende sammen med storebror på 7 år så er der slet ingen problemer men har ikke lige tid og penge til at fylde det hver dag. Endvidere fortæller det også mig at det jo ikke er vand der er problemet.
Da hun startede med det her badekars show brokkede hun sig jo også når hun skulle have skiftet ble og have børstet tænder men det er overstået nu. Det jeg vil høre er om du har nogen gode ideer til hvad vi skal gøre???
Hej fra Charlotte