Brev:
Dagpleje - 11 mdr.
22. august 2008
Alder:
11 mdr.
Dagpleje  - 11 mdr.
Hej Helen,
Tak for din rigtig gode brevkasse.
Nikolaj er nu 11 mdr. og startede i dagpleje 1. august. Det var lidt svært i starten, han savnede mor og far og græd en del. Vi er dog rigtig glad for vores dagplejemor, vi er trygge ved hende og det er Nikolaj også ved at blive. Det går bedre nu.
Vores problem er, at vores dagplejemor skal sygemeldes i en periode fra midt i oktober og ca. 2 mdr. frem, hvilket vi lige har fået at vide for et par dage siden.
Vi er ret usikre på hvad det kommer til at betyde. På det tidspunkt er Nikolaj jo godt kørt ind og skal så pludselig hives ud, over til en anden dagplejer i en lang periode og så tilbage til den nuværende dagplejemor.
Hvad tænker du om det? Vi er lidt usikre på hvad vi skal gøre. Egentlig har vi ikke rigtig noget valg, men måske kan vi forberede ham på det eller vi kan holde ham lidt mere hjemme? Men vil det ikke bare ødelægge hans rytme og dermed gøre ham utryg?
Alle de 4 børn vores dagplejemor har nu, skal med over til en ny dagplejer (der dog har erfaring i faget fra før).
Med venlig hilsen
den bekymrede mor.