Brev:
Vuggestue, lære at gå, mad mv.
19. august 2008
Alder:
14 mdr.
Vuggestue, lære at gå, mad mv.
Hej Helen.
Tak for din besvarelse sidst. :o)
Milas er lige startet i vuggestue, han er utryg ved det men er så småt begyndt at kunne li' det lidt mere.
Jeg må indrømme at jeg er meget skeptisk omkring vuggestue, da jeg ikke mener at børn i så tidlig alder har behov for at være sammen med børn i samme alder. Hvad er din holdning og hvad anbefaler du? Altså hvor lang tid skal i de højst være i vuggestue?
Milas går ikke alene endnu men vil gerne gå fra mor til far og går gerne med gåvogn og holder også mig i pegefingeren så går det også hurtigt derud af. Har du nogle gode øvelser vi kan lave sammen??
Milas spiser fortsat ikke særlig meget:
8.30: laver altid havregrød men han spiser højst 3 skeer. spiser lidt af min havregryn. får en håndfuld havrefras og lidt rosiner.
9.30: kun hvis han når det i vuggestuen. -lidt rugbrødshapser.
11.00: et kvart stykke rugbrød og lidt tærte.
14.00: yoghurt, frugt. kiks eller lign.
18.00: et kvart stykke laksebøf m. spinat 2 små gulerodsstave og lidt ris. 1 skive groft flüte.
dessert: 2 jordbær med fløde.
20.00: 200 ml mme.
Vågner nogle gange om natten og vil kun falde til ro med en falske, drikker mellem 100-200 ml.
Milas vejer 9,6 kg han vejede ellers 9,8 men tabte sig lidt i forbindelse med et par sygedage. Han er 76 cm lang.
Lige et sidste spørgsmål, Milas har i det sidste stykke tid haft meget mørk afførring nærmest sort, hvordan kan det være?
På forhånd tak for hjælpen og håber du kan komme med nogle forslag. :o)
Hilsen Natashia