Brev:
Er jeg en pyller mor?
10. juni 2008
Alder:
4 mdr.
Er jeg en pyller mor?
Hej Helen
Mit spørgsmål er lidt atypisk, men har brug for et råd.
Min datter er 4,5 mdr og skal om 14 dage passes ude for første gang. Hun er blevet passet en aften herhjemme før og det gik godt. Nu skal vi til festival og jeg har bedt min mor og far passe hende, da de bor tæt på festivallen, så jeg kan køre hjem og amme hende nogen gange. Så er det bare det at de har sagt ja til at passe min brors to børn også. De er rigtig søde, men den ældste på 2,5 kan godt være lidt joulux(misundelig), da hun længe har haft hendes farmor og bedstefar for sig selv og nu skal hun dele med to andre.
Jeg har så fået lidt blandede følelser ved at de også skal være der, når det er første gang hun skal ud og passes. Jeg vil så gerne at hun får en god oplevelse ud af det. Synes måske godt det kan blive lidt voldsomt for hende, når det nu er første gang. Men ved ikke om det er mig den er gal med? Jeg synes jo også de skulle have lov at nyde hende selv engang imellem.
Jeg har sagt det til dem, men min far synes ihvert fald at den var helt gal med moderen, så kunne han da tage i camingvogn med de to andre. Men det var jo ikke det der var meningen. Jeg er træt af det er blevet gjort til at problem, så har mest lyst til at tage hende med selv. Men spurgte om de ville passe hende for flere måneder siden og de andre kom først den anden dag. Jeg vidste bare ikke jeg ville få det sådan. Så kunne godt bruge et råd.
Med Venlig Hilsen
Inger Marie