Brev:
Pasning i 6 dage - er det okay
5. december 2007
Alder:
12 mdr.
Pasning i 6 dage - er det okay
Kære Helen
Min forældre vil gerne passe min datter på 1 år (6 dec.) i 5-6 dage i Jylland.
Selvom vi er bosiddende i København har de et meget nært forhold. De har lige passet hende i vores lejlighed i 4 dage, mens vi var på arbejde. Hun er meget tryg og glad sammen med dem. Griner, leger, spiser og slapper virkelig af sammen med dem. Jeg oplever dem som utroligt kærlige, empatiske og omsorgsfulde. Med andre ord er jeg helt tryg ved dem og det er min datter også.
Mit spørgsmål er så, om det er et dårligt tidspunkt ift. til hendes alder? Det er jo også noget andet at blive passet ude som hjemme. Hun startede som 10 mdr. gammel i vuggestue og er fuldt integreret der og efter en lidt hård start er der nu ingen problemer ved aflevering og afhentning.
Da der ikke er nogen særlig grund til at hun skal passes ud over, at de meget gerne vil og som aflastning for os, så vil jeg ikke gøre det, hvis det potentielt kunne være problemer ved det.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Helle