Brev:
Hvorfor afviser min dreng brystet?
2. juni 2003
Alder:
3 mdr.
Hvorfor afviser min dreng brystet?
Jeg har en dejlig søn på knap 3 måneder, som jeg har ammet siden fødslen. Det er gået fint. Men de sidste par dage, er han begyndt at skrige hysterisk, når jeg lægger ham til. Han vrider sig og spænder i hele kroppen. Han virker sulten, men vil ikke tage brystet. Jeg har prøvet at lægge ham til den anden side, men det hjælper kun lidt.
Hvorfor gør han det?
Hilsen
Dorthe